- Autoritatea de concurență din Marea Britanie acuză Google de tactici anticoncurențiale pe piața de publicitate
- Progrese semnificative în înțelegerea depresiei
- Salvarea pădurilor presupune mai mult decât a planta copaci
- Sérgio Mendes, legenda braziliană a bossa nova, a murit la vârsta de 83 de ani
- Cel mai rapid supercomputer din lume își depășește limitele
Uber Green cu maşini 100% electrice e disponibil şi în Timişoara
Începând de joi, Uber Green a fost lansat în Timișoara, cu vehicule 100% electrice, cu zero emisii, acesta fiind al doilea oraș din România în care serviciul Uber Green este disponibil, după lansarea acestuia în București, acum doi ani.
În prezent, în Timișoara, pe aplicația Uber există 63 mașini electrice Renault Zoe, VW e-Golf, BMW i3, Hyundai IONIQ Electric sau Smart Forfour, cu un timp mediu de așteptare de cinci minute.
De la lansare și până în prezent, peste 225.000 de pasageri din capitală au ales să folosească transportul cu mașini electrice. În total, aceștia au parcurs o distanță de trei milioane de kilometri, oprind astfel aproximativ 1.000 de tone de dioxid de carbon din a ajunge în atmosferă.
„Timișoara este cel de-al doilea oraș din România în care lansăm Uber Green, după ce am observat că oamenii sunt deschiși la noi alternative de transport în orașul lor, mai prietenoase cu mediul. Anul acesta, ne-am angajat să devenim o platformă de mobilitate cu zero emisii până în 2040, în cele 10,000 de orașe de pe 6 continente unde suntem prezenți. De aceea, depunem eforturi pentru a aduce Uber Green în cât mai multe orașe.” a spus Nicoleta Schroeder, General Manager Uber România.
În Europa, Uber oferă opțiuni de transport electric în peste 40 de orașe, inclusiv în Paris, Londra, Amsterdam, Lisabona, Porto și Viena, și plănuiește să lanseze serviciul Green în aproximativ 60 de orașe noi până la sfârșitul anului viitor.
Până la finalul anului 2025, Uber își propune ca 50% din kilometri parcurși în cele 7 capitale europene să fie realizate în vehicule cu zero emisii.
Acest lucru va fi posibil datorită parteneriatelor pe care Uber le-a încheiat cu numeroși jucători din industrie și a fondurilor în valoare de 800 milioane de dolari puse la dispoziție de companie pentru a ajuta șoferii să achiziționeze mașini electrice.